sunfun Startet 11.Juni.2009 Del på Facebook Startet 11.Juni.2009 Og jeg prøver igjen, har visst ikke skjønt hvordan jge skal formulere meg her inne. Men jeg ønsker noen tips om materiale til nytt ror. Det gamle var av finer trukket med glassfiber, men det finnes sikkert andre muligheter mht til styrke, holdbarhet osv. Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 11.Juni.2009 Del på Facebook Svart 11.Juni.2009 Det er ikke noe galt med ditt siste forsøk, så vidt jeg kan se.. men limer over et utklipp av svara du har fått så langt.. TMe Innlegg #3 Innlegg: 1741 Reg.: 22.09.02 Aktiv:idag 13:21 Gruppe: Medlem Hvorfor ikke bruke plate av PE-plast (polyetylen)? Koster nok en del mer, men er sterkt, varig og enkelt å bearbeide. osa igår 20:43 Innlegg #4 Innlegg: 185 Reg.: 01.04.05 Aktiv:idag 15:33 Gruppe: Medlem Jeg har lager nytt ror i vinter, av kryssfiner.. Brukte 8*6mm kryssfiner som jeg laminerte med epoksy til en ca 50mm tykk plate som igjen ble fasong-høvlet til rett fasong (dråpeformet / flyvinge..) la på epoksy og duk utenpå og la på tre fire lag med epoksy på toppen + grunning og bunnstoff. Fungerer utmerket så langt (tre uker ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.