Quaoar Startet 12.Juni.2009 Del på Facebook Startet 12.Juni.2009 Hei Mener jeg har lest tidligere her på forumet, om medlemmer som driver på med import / videreformidling av båter fra utlandet. Noen som har erfaring / kjennskap / lenke til noen slike agenter, firma eller privatpersoner? Vurderte forleden denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...olderId=1048370 Dessverre (les: heldigvis) for meg, ble den solgt på dagen! Så "slipper" å tenke mer på den... Greit nok. Den var i dyreste laget for nåværende budsjett Nå ser jeg at det er en del tøffe RIBer til salgs på den Britiske øygruppen, men det er litt arbeid og krever litt innsats for å få en båt over til Norge. Derfor er jeg interessert i å komme i kontakt med noen som har erfaring rundt import av båt. Skal selv til England en tur om ikke så lenge. Tenkte da å ta en titt på enkelte båter som ligger ute til salgs der. Vært artig å da å vite hva det eventuelt vil koste å få en båt over til Norge (på godkjent vis), da helst via et firma/agent. Er også interessert i tips om folk som selger RIB i størrelse 8-9 meter, som ikke går i "sneglefart" ( < 45 knop) - helst diesel... Sitér dette innlegget Link to post
Quaoar Svart 16.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.