Jump to content

Er færder seilasen blitt en fyllfest for de få ?

CB.

Er seilasen blitt en fyllefest ?  

99 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Komikeren Per Inge Torkelsen fra Stavanger sa en gang: Gi ungdommen en flaske brennevin før idretten tar dem. (Det ble mye blest om denne uttalelsen i media).

Kanskje det er barna til de som fulgte hans råd som i dag seiler Ferdern?

Og så fikk en av byoriginalene i Stavanger som også er kjent for å supe en del et spørsmål fra lokalavisen en varm sommerdag. (”Fem på gaten” i forbindelse med at de satt fokus på at det er viktig å tilføre kroppen væske når det er sommer og varmt).

Hva drikker Vervig i varmen da?

Jeg drikker brennevin i varmen, men så trenger det ikke å være varmt for at jeg skal ta meg en dram svarte han.

Noen trenger ingen unnskyldning for å drikke den mengden alkohol de måtte ønske, mens andre må ha en unnskyldning for å komme seg bort fra fruen for å skaffe seg mot nok til å skaffe seg en leasing tante.

De som blir fullest har kanskje mislyktes med å skaffe seg en sådan og får prøve igjen neste gang.

Så har man kanskje tapt seilasen, tapt slaget om damene og trøster seg på hjemveien med at vi vant i vertfall festen. :lol:

Fyllefest for de er vel litt feil å si , nå er det vel gjerne 5-6000 mennesker som skal feire vel gjennomført seilas og da må det vel nødvendigvis bli noen % av disse som drikker med begge hendene.

Sammenligningsgrunnlaget mot lignende arrangementer finnes vel ikke om man ikke ser mot festivalarrangementer og der går vel folk flest rundt nærmest klin edrue :smiley:

Redigert av Enzo (see edit history)

Dette er jo årets happening i Horten og det var mange lokale. Klart det blir litt sjøgang når det er fest.

Faktisk var det svært så rolig iblant båtene natt til søndag. Natt til lørdag var det mye ankerdrammer ombord,

(også ombord i Sirius, Rom ble distribuert til både skipper og mannskap) men etter konsertene på lørdag kveld

syntes jeg det var svært så sømmelig. Såpass må man da tåle. Ingen falt i sjøen og druknet.

Har sett det værre.

Ole

Ole
S/Y Algol

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...