Waylon Startet 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2009 Er det noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan lage meg et par drivanker? Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
Lazyjack Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Litt nysjerrig på hvorfor du vil ha et par? Sitér dette innlegget Link to post
Waylon Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Litt nysjerrig på hvorfor du vil ha et par? Jeg tenkte å bruke dem på fjorden når jeg fisker da:) Slik at jeg ikke reker så fort avgårde når det blåser. Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
TMe Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Behøver ikke lage, kan kjøpes ferdig fra de fleste. Bla. Maritim og Flak. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Et tau med et par blikkpøser jør vel jobben for en liten båt. Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Eller et tau og en bøtte med litt solid hank. Sitér dette innlegget Link to post
Waylon Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Eller et tau og en bøtte med litt solid hank. Ja....jeg er med på den Dieselboy. Ser at Europris har gode bøtter med solide håndtak for en billig penge. Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
Dieselboy Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Ja, ikke sannt.....å bøtta kan jo brukes til andre formål og om nødvendig Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Bøtte? Et skikkelig drivanker har ganske mye større diameter enn ei forbanna bøtte. Sitér dette innlegget Link to post
Heaven can wait Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Hva med å kjøpe ett. F.eks dette: http://www.komplettfritid.no/product.php?m...73&ps=21527 Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 (redigert) Kanskje bøttene på Europris ikke er forbannet ? Hva vet jeg.... Seriøst, bøtte som drivanker er et gammelt tips, det finnes f.eks. i Båteierboka . Jeg har ikke Båteierboka, men ingen skal fortelle meg at det der fungerer like bra som et drivanker. Greit nok, i nøden spiser fanden fluer. Og har du lagt ut på fjorden uten drivanker og havner i trøbbel er selvfølgelig ei bøtte i tau veldig mye bedre enn ingenting. Men å satse på ei bøtte for å spare 300 kr på sikkerhetsutstyr? Aldri. Redigert 15.Juni.2009 av Nautilusen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Er det noen som har prøvd med ei bøtte ? Hadde ei slik grønn murerbøtte i plastikk fra europris og tenkte jeg skulle prøve denne. Å ja den funka skikkelig bra Lå og fløt i vannflata....... Da kjøpte jeg meg et drivanker Sitér dette innlegget Link to post
Tintin Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Jeg har http://www.maritim.no/product.aspx?id=5837...upkey=008011001 Virker solid i massevis. Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Frivakten Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Til en småbåt? Blå IKEA-bærepose med et hull i midten. Kr. 10,-? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.