lippert Startet 16.Juni.2009 Del på Facebook Startet 16.Juni.2009 Jeg er på jakt etter ei lampe som jeg kan sette på en fortøyningsstolpe ved brygga. Siden det ikke er strøm i nærheten må den drives på batteri, eller solceller. Selv om jeg ikke har noe særlig tro på det siste i en billig utgave. Lampa må selvsagt ha sensor så den kun lyser i mørket. Den må gjerne blinke. Om jeg må bytte batteri en gang eller to i sesongen så overlever jeg det. Jeg kan jo bygge en slik selv, men tiden strekker ikke alltid til….. Noen som kjenner til mulige produkter? Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
SandAnker Svart 16.Juni.2009 Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Kan du ikke kjøpe ei slik som er for hagebruk? eller skal du kanskje ha et litt kraftigere lys? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 16.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 De jeg har sett på har for dårlig lys. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Nike Svart 16.Juni.2009 Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Var ikke denne cool da? Litt dyr ... men lekker Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 16.Juni.2009 Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 hmm, mulig og bytte pære på de kanskje, Hvis ikke var den bryggepuller`n med lys tøff ja Sitér dette innlegget Link to post
Nike Svart 16.Juni.2009 Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Det er jo LED lamper da så de holder sikkert en stund.... Men styrken står det ingenting om da Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 16.Juni.2009 Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Tenkte mest på de man får på hage senter her NIKE. Ser at bryggepuller er led lys, men det er det mulig at de på hagesentrene er også Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 16.Juni.2009 Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Sjekk med Wærners båtbu i Sandefjord. 33459711 Eier av havna vår var der å sjekket opp noen lys i fjor. De han til slutt kjøpte, ordnet Wærner (tror jeg). Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.