M/S AIOLOS Startet 16.Juni.2009 Del på Facebook Startet 16.Juni.2009 Er det noen som kan fortelle meg hvor på filteret jeg finner returen til dieselen, på min moteor er det festet en slangestump med en slangeklemme. Slangen hører tydeligvis hjemme i forrige eiers hage eller noe i den dur. Mororen er en Yanmar 66hk, 1989 mod. 4JH-HTBE Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Juni.2009 Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Hei. Jeg har skannet den komplette servicemanualen på mange hundre sider, og lagt den ut på nettet. Du finner den her. Kapittel 3 omhandler dieselsystemet. Se spesielt side 3-1 og 3-49. Lars H. (som sliter med at fødepumpen ikke leverer diesel på samme motorserie!) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
M/S AIOLOS Svart 16.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2009 Kjempeflott, takk skal du ha. Fant jammen ut av det med en gang, da kan jeg sende hageslangen tilbake til forrige eier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.