Jump to content

Prosjekt: Wiking 26AC 76mod(?)


Sovd

Recommended Posts

Da ble avgjørelsen tatt, jeg vet at det kommer til å irritere for mye å bare vite at de er liggende.

Nye plater er sagd ut og nå er det ut å puss puss så får du en suss :yesnod:

 

Ja Bastard, den platen på styrbord side er gåen, de er også så lange at de blir liggende uansett, skal kjøpe en ensidig 9mm plate der.

 

Har kjøt nye dørlister som passer på 12mm platene, problemet er at dørene som stod på er fullgode og de er 15mm, noe de ikke fører på sjappa.

Ser for meg noe vanskelig dikkedering der, bilder kommer så snart problemene melder seg.

 

Nei, sol ute, puss puss .....

Redigert av Sovd (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Dessverre ikke noe nytt ang motor, blir å vente i spenning.

 

Men, når det er vinter og båten er fryst ned tenker jeg på båt alikevel. Og siden jeg aldri fikk kjøpt meg et båttelt/presenning blir lite gjort i minusgrader.

Da er det kjekt å ha baatplassen. :D

 

Jeg har jo fjernet alt av el-ledninger og gammel utstyr i båten, nå skal jeg sette sammen et pålitelig system og trenger følgelig råd fra våre eminente medlemmer.

 

Fant et greit oppsett som jeg tenker å kopiere, og da er spørsmålet om dette holder mål?

Det at det er en batteribank på fire batterier likte jeg svært godt.

 

 

Link til større Bilde :)

wiringdiagram2700.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...