Shakespeare mustang Startet 18.Juni.2009 Del på Facebook Startet 18.Juni.2009 Hei, har et lite problem med min "Yamaha 70, 3-syl(92/93.mod) Når den får litt turtall og har gått et par minutter begynner den å fuske no veldig sad.gif jo mer gass jeg gir jo mer fusker den, og om jeg kjører den på fullt en stund dabber bare motoren ut selvom jeg gir full gass. hva kan være galt? confused.gif har skiftet plugger og bensinpumpe, kan det være problem med coil? eller kanskje en av forgasserene? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Yamaha fusker. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
ANLU Svart 18.Juni.2009 Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 Høres nesten ut som den ikke får nok bensin. Sjekk om det ikke sitter noe dritt og tetter bensintilførselen din. Går den greit på tomgang så er det mest sansynlig at det er her feilen ligger. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 18.Juni.2009 Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 (redigert) Kan jo være membran i bensinpumpa som er defekt. Plukk den av å se på membranen om det er blitt hull i den Ble en error her. Ser du har skiftet pumpa.)) Redigert 18.Juni.2009 av motor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shakespeare mustang Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 Har renset helt frem til gasserene .. ny bensinslange, nippelen på motoren er renset, byttet bensinpumpe som sagt og filteret ser bra ut, så burde ikke være no der. ligger jeg i masjfart går den greit med lugger litt Sitér dette innlegget Link to post
Shakespeare mustang Svart 19.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2009 Det som er litt rart er at etter den dabber ut og ikke vil få no turtall, lar jeg den gå på tomgang eller sakte fart i et minutt og da fungerer den igjenn, men så dabber den fort ut er jo som om den ikke får bensin eller noe, men skjønner ikke hvor problemet ligger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.