emilljone Startet 20.Juni.2009 Del på Facebook Startet 20.Juni.2009 Hei. Er det noen som vet størrelsen (lengde og gjengestørrelse) til den låseskruen til propellkonen på 270/280drevet? Volvo penta forlanger jo gull og grønne skoger for sånt, det går jo an å få kjøpt syrefaste skruer andre plasser til en brøkdel av prisen... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 20.Juni.2009 Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 ......, det går jo an å få kjøpt syrefaste skruer andre plasser til en brøkdel av prisen... Ja, skruer finnes i alle prisklasser - og i minst like mange kvaliteter. Jeg argumenterer slett ikke for Volvo, men du bør sikre deg at den bolten du setter inn er minst like bra som den originale. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
emilljone Svart 20.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 Sant det. Men er det ingen her som vet størrelsen? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 20.Juni.2009 Del på Facebook Svart 20.Juni.2009 Mener jeg har en liggende i kjelleren, men jeg har ikke noe å måle gjengene med. Dette er en bolt i tommer og ikke mm så jeg tror du sliter med å finne en uorginal. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.