KnutH Startet 13.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2004 Finnes det noe sted på nettet hvor man kan beregne avstanden i nm ? På lik linje med Opels route planner.... Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 13.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2004 Vet ikke. Jeg har laget meg et lite regneark (Microsoft Excel)med formler. Setter du inn de to posisjonene får du avstand og kurs. (Uten ansvar for mulige feil, men den ser riktig ut i praksis) Sender den som vedlegg til mail hvis du vil ha den, men da må jeg nesten få reell mailadresse, ettersom jeg ikke vet, og ikke har brukt tid på å finne ut hvordan man kan legge inn filer som vedlegg i meldinger/ personlige mailer her. (lett oppskrift fra noen, og jeg legger den inn i strengen her) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Lars H. Svart 13.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2004 Hei. Gor du inn på medlemssidene finner du en slik kalkulator i dokumentarkivet. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KnutH Svart 13.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2004 Vet ikke. Jeg har laget meg et lite regneark (Microsoft Excel)med formler. Setter du inn de to posisjonene får du avstand og kurs. (Uten ansvar for mulige feil, men den ser riktig ut i praksis) Sender den som vedlegg til mail hvis du vil ha den, men da må jeg nesten få reell mailadresse, ettersom jeg ikke vet, og ikke har brukt tid på å finne ut hvordan man kan legge inn filer som vedlegg i meldinger/ personlige mailer her. (lett oppskrift fra noen, og jeg legger den inn i strengen her) Tar gjerne imot regnerket jeg. knut@vif-hockey.no Takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.