Jump to content

Beregning av avstand


KnutH

Recommended Posts

Vet ikke. Jeg har laget meg et lite regneark (Microsoft Excel)med formler. Setter du inn de to posisjonene får du avstand og kurs. (Uten ansvar for mulige feil, men den ser riktig ut i praksis)

 

Sender den som vedlegg til mail hvis du vil ha den, men da må jeg nesten få reell mailadresse, ettersom jeg ikke vet, og ikke har brukt tid på å finne ut hvordan man kan legge inn filer som vedlegg i meldinger/ personlige mailer her. (lett oppskrift fra noen, og jeg legger den inn i strengen her)

Laholm

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Gor du inn på medlemssidene finner du en slik kalkulator i dokumentarkivet.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Vet ikke. Jeg har laget meg et lite regneark (Microsoft Excel)med formler. Setter du inn de to posisjonene får du avstand og kurs. (Uten ansvar for mulige feil, men den ser riktig ut i praksis)

 

Sender den som vedlegg til mail hvis du vil ha den, men da må jeg nesten få reell mailadresse, ettersom jeg ikke vet, og ikke har brukt tid på å finne ut hvordan man kan legge inn filer som vedlegg i meldinger/ personlige mailer her. (lett oppskrift fra noen, og jeg legger den inn i strengen her)

Tar gjerne imot regnerket jeg.

knut@vif-hockey.no

Takk på forhånd

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...