mks1001 Startet 21.Juni.2009 Del på Facebook Startet 21.Juni.2009 Hei Jeg var i utgangspunktet ute etter en 30 HK til min båt (Viksund 430), men pga forsikringskrav er jeg nødt til å anskaffe en 25 HK istedet. Jeg er likevel ute etter så mye kraft som mulig. Jeg har nemlig sett en eldre test i båtmagasinet av 30 HK, hvor det viste seg at flere av motorene ga mye mer gamp enn 30. Noen var oppe i hele 37.5 HK, mener jeg å huske. Jeg tenker derfor at dette med for høyt antall hestekrefter ikke bare er et 30HK fenomen, og at dette også kan gjelde 25. Er det noen som vet om et sted jeg kan finne oversikt over faktiske hestekrefter, eller vet dette selv? Jeg er ute etter nyere motorer, altså fra bare noen få år tilbake. 4 år kanskje. Takk for all hjelp :) Sitér dette innlegget Link to post
mks1001 Svart 22.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2009 Noen som vet? Eller i det minste kan anbefale en nyere 25 m, fjernstyring og lang stamme? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.