Al-Tec Startet 12.Januar.2003 Del på Facebook Startet 12.Januar.2003 Jeg er for tiden i "jobbskiftesituasjon," og i den forbindelsen undrer det meg at det ikke finnes en eneste ledig stilling i båtbransjen! Hvordan ansetter man folk i denne bransjen, og hva gjør jeg dersom jeg ønsker å prøve meg i denne bransjen? Noen som vet? Jon_P Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Mariell Svart 12.Januar.2003 Del på Facebook Svart 12.Januar.2003 Jon P Så at Engbo båt A/S i Tønsberg søkte etter dagligleder (tror jeg det var) for ca 3 uker siden. Bruktbåtsalg, komisjon etc. Eller er det på produksjonsiden du kunne tenke deg jobb? Der tror jeg ikke ekspansjonen er så stor for øyeblikket. Per Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Slagskibet Svart 12.Januar.2003 Del på Facebook Svart 12.Januar.2003 Engbo det hadde vært topp!De har alle tiders service vennlighet fra før av men kan sikkert bli bedre de og.Søker du? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.