Jump to content

Nord West 900 på vei fra Sandnessjøen til Hvaler 1 juli 09

max3

Recommended Posts

Takk flott at dere følger med oss. Vi er i Brønnøysund. Kjørte hit i flott vær, helt stille sjø. Plundra med å ta tester, siden det er første gangen og den ene pc\n kolapsa helt og en annen kommer vi ikke inn på pga. av passord. Så nå bruker vi en pc til alle tre testene, men det går bra nå. Vi tester telenor. netcom ice for It avisen.

Vi rakk ikke butikken og må klare oss uten dyner i natt. Håper det ikke blir for kaldt, det var 9 grader i morres. Nå er det noe feil med jordinga som Tommy må fikse, ellers er alt bra.

Hilsen Marie, Hilde og Tommy. :smiley:

Takk for hjelp med bildene. Jeg kan laste opp flere bilder, men jeg får dem jo ikke ut!!!!!

Har lest noen tips, men klarte det ikke alikevel. Jeg kan jo laste opp bildene så kan noen hjelpe meg og få dem ut.

Vi ligger fortsatt i Brønnøysund. Dynamoen er ødelagt. Vi kontaktet redningsskøyta og fikk hjelp fra Falk. De fant ut at dynamoen var ødelagt og vi håper at det kommer en med"Post om natten" så vi har den her i morgen. Først trodde vi at vi måtte vente til mandag, så nå krysser vi fingrene.

Her er det stille sjø, sola kom akkurat fram nå og det er 15 grater ute.

Har fått dataen som kollapsa til å gå igjen og har kjøpt dyner og puter, så nå er det i orden. Klarte oss bra i natt også med jakker og teppene i fikk på nattoget. :wink:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...