Jump to content

Årets båtprosjekt 2009, gratulerer Walter_S!


Ingar

Recommended Posts

Avstemningen ble avsluttet ved midnatt St.Hansaften med Walter_S som soleklar vinner.

Han vant med Bygge kombisjark ut av en gammel 23' plastsnekke prosjektet.

 

Premien er båtutstyr etter fritt valg for kr 10 000 hos Maritim. Maritim og BP sponser halvparten hver.

 

Takk til alle som har bidratt med illustrerte artikler om prosjektene sine. :flag:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med utklassingsseier :cheers:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye med denne velfortjente prisen... :flag:

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Herved vil jeg uttrykke min takk til alle som har stemt på meg, alle som lykkønsker meg og kommer med oppmuntrende og vennlige ord og ikke minst vil jeg uttrykke en stor takk til Ingar med baatplassen.no og alle de som - usett og ulønnet - trekker i tråder i kulissene for at vi skal ha en slik fin møteplass for utveksling av erfaringer og tanker.

 

Premien er overveldende og storartet og skal komme godt med når jeg nå snart skal utruste <MALAIKA> og få henne sjøklar! Det passer faktisk meget bra tidsmessig også, siden både optikeren (måtte ha nye briller) og tannlegen (alltid noe å fikse i denne munnen her....) nylig forsynte seg nokså grovt av mine oppsparte båtpengene.

 

Takk!!!

:flag:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Hei igjen, Walter_S! Og takk for sist!

Slutter meg helhjertet til rekken av gratulanter,

er veldig glad for å se dette utfallet av kåringen.

Drar ned til Fredrikstad 17.07. og ringer deg for en inspeksjon av "MALAIKA"!

Skal bli artig å se dette prosjektet in natura.

Og du må fortsette å skrive om smått og stort fra Kjøkøysundet.

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...