Kodvaag Svart 28.Juni.2009 Del på Facebook Svart 28.Juni.2009 Har skjønt at det ikke alltid er like enkelt og bakke snekkene...? Hvor langt bør motor ha gått før det begynner å bli langt? En kvalitetsmotor som er gammel og kjørt bare 1000 timer kan ha stått i stykker. Tenk deg, til yrkesbruk, et arbeidsår er 1750 timer. Min båtmotor er kjørt over 5000 timer, og oppfører seg som en ny motor. Men så er ikke den grønnmalt heller da Å bakke med min snekke går ganske greit, for den har mindre kjøl enn vanlige snekker, og større ror. Begyner med å få sig bakover, så setter jeg den i fri, og da, mens den sklir bakover, da svinger den veldig bra. Når den digre (diger i forhold til båttypen, 19" ) propellen går rundt så svinger den godt eller dårlig til samme side, hehe... Lykke til i båtvalg *host Joda 8100 TwinCab host* Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.