Bjerknez Startet 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2009 Ja... emnetittelen snakker vel for seg selv, men jeg spør altså om noen her vet om steder i Fredrikstad som selger Quicksilver 2-taktsolje til Marcury Optimax 115? Jeg vet at dem har dette på Herføl Marina, men det er langt dit. Tenkte liksom om det kanskje fantes ett sted jeg kunne kjørt innom med bilen før jeg dro på sjøen liksom... Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Honduras Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Gustavsen Auto på Mosseveien forhandler Mercury, så de har den vel kanskje. Hvis ikke har du Ragnar Karlsen på Gressvik (Marineservice?) De to jeg kommer på i farta.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Bjerknez Svart 26.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Okay... det tenkte jeg faktisk ikke på.... Takker og bukker :) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.