dorry gutten Startet 26.Juni.2009 Del på Facebook Startet 26.Juni.2009 halla etter å ha fått konstatert at min gammle dynamo har gått dunken har jeg kommet frem til at jeg skal kjøpe ny fra biltema ( universal på 80amph) men etter å ha snakket med en dær sa han at jeg kunne kobble begge batteriene til den nye dynamoen jeg skal gå til annskaffelse til en slik bryter som gjør det mulig å velge mellom batteriene...men er det smart å sette en spiltt på kablene fra dynamoen slik at jeg lader begge bateriene samtidig? eller er det en annen smart måte å ordne dette på ? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 27.Juni.2009 Del på Facebook Svart 27.Juni.2009 splitt og bryter? dette skjønte eg ikkje. en sånn bryter er vel nettopp en sånn omtalt splitt så du kan lade begge batteriene.. evt bare ett av dei om ønskelig. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.Juni.2009 Del på Facebook Svart 27.Juni.2009 Sjekk denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 28.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2009 takker...dær finner jeg sikkert det jeg lurer på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.