Viknes830 Startet 27.Juni.2009 Del på Facebook Startet 27.Juni.2009 (redigert) Dumt men sant...min stolthet og særs villige Northstar M84 kartplotter vil ikke fixe opp mot satellitter. Den virket helt fint for ca. 7 dager siden men nå er det altså slutt. Den var slik for et år siden og da oppgraderte jeg software og resatte RAM, da våknet den til liv igjen. Men når bare leter...og leter den etter satellitt fix. Når jeg går inn i system menyen, satellitter, så ser den et vell av satellitter men ikke pokker om boksen vil hente ned fix og dermed riktig psosjon....hjelp...anyone.... Redigert 27.Juni.2009 av Viknes830 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 27.Juni.2009 Del på Facebook Svart 27.Juni.2009 Har du forsøkt gjennopprette fabrikinnstillinger ? Sitér dette innlegget Link to post
Viknes830 Svart 27.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2009 Har du forsøkt gjennopprette fabrikinnstillinger ? ...Yepp...no effect... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.