Jump to content

Er det mulig å montere en VP folde propell feil vei ?


Rastløs

Recommended Posts

Super fornøyd etter å hatt båten opp av vannet for første gang siden nyinnkjøp i fjor. Nytt bunnstoff og splitter nny VP 3 bladers foldepropell montert.

 

Båten settes på vannet. Jeg setter giret i revers og hva skjer. JO BÅTEN GÅR FOROVER. Jeg setter giret FOROVER og båten BAKKER). ( det hører med til historien at båten nå fint går i 7,5 knop foroveri revers. Og bakker mye bedre enn før i "forover") Heldeigvis bel det ikke større skade av "feil giringen enn at baug lanternen ble bøyd bakover)

Er det mulig å montere en foldepropell feil vei ?

 

Tar motoren eller drev skade av det ?

 

- <eller har jeg rett og slett fått bladsats for aksling ( Høyregående ). - mens jeg har s-drev og venstregående.

Redigert av Rastløs (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Du får nok ikke til å montere den feil vei. Det er nok som du antyder.

 

- <eller har jeg rett og slett fått bladsats for aksling ( Høyregående ). - mens jeg har s-drev og venstregående.

 

Send en meil til Deriva: info@deriva.se. De svarer på om du kan skade gear, motor, drev etc.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...