Rastløs Startet 28.Juni.2009 Del på Facebook Startet 28.Juni.2009 (redigert) Super fornøyd etter å hatt båten opp av vannet for første gang siden nyinnkjøp i fjor. Nytt bunnstoff og splitter nny VP 3 bladers foldepropell montert. Båten settes på vannet. Jeg setter giret i revers og hva skjer. JO BÅTEN GÅR FOROVER. Jeg setter giret FOROVER og båten BAKKER). ( det hører med til historien at båten nå fint går i 7,5 knop foroveri revers. Og bakker mye bedre enn før i "forover") Heldeigvis bel det ikke større skade av "feil giringen enn at baug lanternen ble bøyd bakover) Er det mulig å montere en foldepropell feil vei ? Tar motoren eller drev skade av det ? - <eller har jeg rett og slett fått bladsats for aksling ( Høyregående ). - mens jeg har s-drev og venstregående. Redigert 28.Juni.2009 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 28.Juni.2009 Del på Facebook Svart 28.Juni.2009 Jeg har tullet med dette før. Har du hørt om han som planet i revers? Ja, nå har jeg det sannelig. Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 28.Juni.2009 Del på Facebook Svart 28.Juni.2009 Bortsett fra det har jeg ikke mye å hjelpe deg med, men jeg er sikker på at noen andre kan! Sitér dette innlegget Link to post
periss Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Du får nok ikke til å montere den feil vei. Det er nok som du antyder. - <eller har jeg rett og slett fått bladsats for aksling ( Høyregående ). - mens jeg har s-drev og venstregående. Send en meil til Deriva: info@deriva.se. De svarer på om du kan skade gear, motor, drev etc. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Firma Deriva eksisterer ikke. Skal være Drevia(drevia.se) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.