AQ140A Startet 28.Juni.2009 Del på Facebook Startet 28.Juni.2009 (redigert) Hei. Oljelampelyset startet å lyse under gange. Sluttet og lyse når jeg reduserte turtallet, til under 3000 Kom meg i hamn uten problemer men tok det med ro på ca. 2000omdr. Motoren gikk da fint på tomgang før jeg stoppet. Kom igjen senere ikveld for å se etter div. lekkasjer, peilet oljen osv. Fant ingenting så jeg startet opp for å se. Oljelyset lyser nå svakt uansett og blir sterkere ved pådrag. Merker ellers ingenting med motoren hverken på lyd eller ytre lekkasjer osv. Noen som kunne hjelpe meg med en start her? evt. noen som har manualen til denne motoren så jeg kunne starte i en ende? Redigert 28.Juni.2009 av AQ140A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 28.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2009 Denne saken er lukket. Det viste seg at det var laddelyset til dynamo. Når jeg napper ut oljetrykksgiver er det feil lampe som lyser. dvs. kabelene må være krysset i panelet. Jeg har nå problem med laddingen Mye bedre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.