tom-ass Startet 29.Juni.2009 Del på Facebook Startet 29.Juni.2009 (redigert) Jeg kjøpte dette ekkoloddet brukt i høst, og monterte det nå i vår og alt var fint og tilfredsstillende, men nå har det sluttet å virke. Det som skjer er at det på en måte henger seg opp. Når jeg setter på strømmen og trykker på powerknappen starter ekkoloddet opp, men låser seg umiddelbart, og eneste muligheten for å få det ut låsen er å ta strømmen på nytt, men det samme skjer når jeg starter det opp igjen. Hva er feil? Er det noen vits å reparere det, eller lønner det seg å kjøpe nytt? Redigert 29.Juni.2009 av tom-ass (see edit history) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
2nd Trikker'n Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Hva kostet loddet? Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Jeg vet ikke hva dette koster, men det er det kanskje noen her som vet? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
2nd Trikker'n Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Jeg vet ikke hva dette koster Det jeg mente var:"Hvor mye betalte du?" Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Det satt i en annen båt som jeg kjøpte, så jeg tok ut loddet og solgte båten igjen, så hva jeg ga for det er uvesentlig i denne sammenheng. Spørsmålet er om det lønner seg å reparere det kontra å kjøpe et nytt, tilsvarende dette gamle. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.