SandAnker Startet 29.Juni.2009 Del på Facebook Startet 29.Juni.2009 Har tenkt og ta båten ut på torsdag, ligge over til fredag. Ta lett båten inn til havna, mens kone og barn blir igjen på oscarsborg og nyter dagen i sola, ligger båten trygt, og hvordan tror dere mulighetene for plass er? Blir noen evnt. sure når jeg starter lett båten for og komme meg på jobb rundt 6 tiden:) Vet at det skal være konsert der ute på lørdag, men vi blir ikke der så lenge, da tusler vi nok til et annet sted Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Høres veldig greit ut det du sier her. Tror ingen vil reagere på at du tusler inn på morgenkvisten. Det går fartøyer forbi Borgen hele døgnet. (Noe må båtfolk tåle!) Båten ligger trygt ute på Borgen. Store pølser og fortøye i om du velger å ligge baug eller hekk mot brygga. Selv går vi til Pollen på torsdag kveld for å bli der ut helgen. Har tenkt å gå over båten utvendig med polish hvis ikke sola blir for sterk. Greit å kunne pusle med noe mens man nyter det gode været. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SandAnker Svart 29.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Akkurat der er jeg enig, noe må man fordrive tiden med, hadde tenkt meg til polen på lørdag, eventuelt fredag etter at jeg kommer ut igjen. Plutselig ses vi skal du se Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Vel verdt et besøk eller to. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 30.Juni.2009 Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Kjempefint å ligge på Oscarsborg. Vi var der forrige helg med fyrverkerikonsert og selveste Wenche Myhre ;-) God plass, men blir også fort fullt. Denne helgen er det sikkert ikke noen ulempe å komme på torsdagen. Om du er bekymret for å starte motor, så kan du jo bruke årene de første 100 meter ? Tror imidlertid det ikke er nevneverdig stort problem. Ha en fin tur. Kanskje vi kommer innom og hilser på ? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 30.Juni.2009 Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Dersom dere skal ligge fortøyd innerst mot land ta høyde for at dreggen kan sette seg fast i skrot på bunn. Har mistet 2 stk allerede. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
SandAnker Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Da blir det i tilfelle 2 stk. Nidelv ser jeg:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.