virgovoyager Startet 15.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2004 Trenger et teppe til kabinen, og lurer på om noen vet om et sted hvor det er rimelig å kjøpe noe slikt i oslo? Noen som har noe spesiellt stoff å anbefale? tenkte jeg skulle skjære det ut selv, og er ikke en mester på å sy så trenger noe som ikke rakner i kantene Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 15.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2004 Teppeabo A/S.Tvetenv. 55. der kjøpte jeg mitt, der har de tepper som er godt egnet til båt. kan også kantsy de for deg. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
virgovoyager Svart 15.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2004 Takker for det og takk for tipset Skulle gjerne ha kantsydd det i butikken, men har ingen mal, som di fleste krever så blir vel å skjære ut selv Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 15.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2004 Når du har funnet det teppe du vil ha på Teppeabo, kan du skjære de til selv og dra opp igjen for å få de kantsydd. Dette kan du sikkert avtale ved kjøp, det var helt greit da vi kjøpte tepper for noen år siden. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
guran1942 Svart 15.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2004 Hei Har nettopp lagt teppe i hele båten , ute og inne. Brukte noe de kaller avskrapningsmatte, kom i løpemeter på 200cm rull. Lett å skjære til, gummi belagt på baksiden, trekker ikke vann,trengte ikke å kantsys, skjøter ved luker og lignende rakner ikke, itillegg er det nokså stivt så det krøller ikke helller. Mvh Guran Sitér dette innlegget Link to post
virgovoyager Svart 15.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2004 Mye gode forslag her, slo meg på noe tilsvarende det siste forslaget jeg, et slikt som ikke rakner..billig og lettvint (så sant jeg husket målene riktig iallefall) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.