wilma Svart 16.Juli.2009 Del på Facebook Svart 16.Juli.2009 Hei tom-ass! Blir du i Risør t.o.m lørdag? I så fall tar jeg en sving bortom og hilser på. Bor ikke så langt unna deg til vanlig, men er i Risør i helgene. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 18.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2009 Hei igjen. Jeg ligger fremdeles i Risør, og ferien blir avsluttet her på tirsdag. Båten blir stående her nede på ei bøye utenfor sentrum. Takk for tilbud om både båtplass og vakthold til Walter og Risor. Jeg fikk IM'n din. Turen opp til Oslo igjen tas som guttetur om noen uker. I går var vi på Sørlandet Camping og på Havgløtt Kafe. Her spiste jeg mitt livs beste og største måltid, og annbefaler det på det sterkeste. Det var longside bryggeplasser for gjestene med 10 meter dybde. Skal legge ut bilder senere i dag. Nå regner det litt, men ferien fortsetter! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 18.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2009 Her kommer bildene fra i går: Risør havn. Mørebasen i bildet er en god venn. Sørlandet camping. Havgløtt Kafe! Må være en av de beste! 1,5 kg Spearibbs til knappe 200 kr! Vi var 8 stk og alle fikk utrolig mye mat! Brygga på campingen. Den hvite by! Som sagt i inlegget over så regner det i dag, Madamen skulle vaske klær, men der var det laaang kø, så det er nok mange som gjør slik i drittværet. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Juli.2009 Del på Facebook Svart 18.Juli.2009 Ble du mett da? Er det fast pris på menyen? - Kanskje jeg skulle tatt meg en tur jeg også, og bli mett ved 1/3 spist tallerken... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
tom-ass Svart 19.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2009 Maten var enestående så du får reise innom! Om det er fast pris på menyen? Prisene sto på menyen ja! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Grand Banks jr Svart 19.Juli.2009 Del på Facebook Svart 19.Juli.2009 Mente om det var ca 200,- for den retten du spiste til vanelig, eller om det var et spesielt tilbud... I tilfelle det er den faste prisen på retten, dekker det jo knapt råvarekostnadene om man skal lage maten hjemme. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.