toholthe Startet 2.Juli.2009 Del på Facebook Startet 2.Juli.2009 Vi venter famileøkning og renger større båt. Tenkte istedenfor å få sydd ny sprayhood og cocpitkalesje til båten. Nå i disse finanskrisetider bør det vel være mulig å få en god rabatt om man ikke trenger det denne sommeren. Jeg tenkte å forespørre litt rundt for å få beste pris, men hvilke finnes egentlig. Foreløpig har jeg spurt: - Alf Hansen i Trondheim - Kapell-annat i Gøteborg - Jens sagen i kr. sand - Jørns kalesje Østfold noen som fraråder noen av de overnevnte? T Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 2.Juli.2009 Del på Facebook Svart 2.Juli.2009 Er i samme modus selv. Har ingen flere å føye til listen din, men kunne tenke meg å henvende meg til den du har i Gøteborg. Har du en hjemmesidelink, evt. mailadresse? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 2.Juli.2009 Del på Facebook Svart 2.Juli.2009 Norsk maskintrekk kjøpte jeg fra. Billigste jeg fant iallefall. Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 2.Juli.2009 Del på Facebook Svart 2.Juli.2009 (redigert) Jeg har hatt Jørns kalesje på befaring i båten. Syntes de var dyre og lite imøtekommende, så jeg har valgt å ikke bruke dem. Har ellers hørt veldig mye godt om Manskow i Moss. Her er en eldre tråd med noen flere tips! https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=50500 Redigert 2.Juli.2009 av thomsped (see edit history) Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.