fanntomas Startet 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2009 Har leita febrilsk etter tappeskruen på min BMC 1.5 79 mod. Står i manualen at den er i nærheten av fødepumpa, men jeg finner den ikke. Noen som vet noe??? Sitér dette innlegget Link to post
kipp36 Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Du ser den framfor fødepumpa,en stor bolt med kobbertettning.Husker ikke helt dimensjon.... Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
Christensen Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 På min 1.8 satt den rett bak oljefilteret, motsatt side av fødepumpa, ganske langt bak! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Janoho Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 på 1.5 er det en kran eller bolt over fødepumpa hvis jeg ikke husker feil.. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Ser du lurer på litt av hvert ang BMCèn din. Er det en brukermanual du har, eller er det er komplett reparasjonsmanual? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
fanntomas Svart 3.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2009 Det er en brukermanual fra KDtrading, + at jeg har original bøkene for motoren og PRM gearkassa Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.