Dieselboy Startet 4.Juli.2009 Del på Facebook Startet 4.Juli.2009 (redigert) Legger ut noen bilder av min nypussede Quicksilver 230. På mogenen i dag vurderte jeg å kaste den på dynga, da den så ut som om den hadde vært i gjenom en krig eller 3. Tok meg sammen og brettet opp skjorteermene, og gjøv løs på renselses prosessen. Hadde ikke tro på at denne båten kunne reddes. Men nå i kveld ser jeg med egne øyne at ting kan reddes. Den ble jo som ny nesten. Logoen på sidene kunne ikke leses før jeg startet, den hvite stripen på fenderlista var helt sort, samt at det var store rustrander rundt om. Tok desverre ikke "før" bilder ! Til opplysnig brukte jeg disse produktene: RENS POLISH Kjøkkensvamp Biltema art no: 28-421 Redigert 4.Juli.2009 av Dieselboy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 5.Juli.2009 Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Den blei jo fin. skal ta en runde på min til høsten tenkte jeg Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.