Jump to content

Fått solgt / byttet båten nå!


opas

Recommended Posts

Hei igjen! :flag:

Vet ikke om det er interessant men føler for å fortelle at jeg nå tilfeldig fikk en telefon fra en som var interessert i min båt og som hadde en båt som han skulle selge.

Han hadde en Askeladden 525 Excel 2008 mod med 90 hk Optimax 2008 mod om jeg var interessert i å ta i innbytte.

Dette var i utgangspunktet en båt som var 1 nummer større enn hva jeg først tenkte men jeg merket jo selvfølgelig at dette var mer båt og motor enn en 475 m/ 50-60 hk.

Jeg slo til og begge er vel fornøyd , mest var vel kanskje han som overtar min siden han ennå ikke hadde lagt ut sin båt for salg

Var og prøvde hverandres båter i går og begge båtene falt i smak.

Nå får jeg bare vente til begynnelsen av uken til kjøper kommer med oppgjøret , satser på at det også går bra.

 

Ser ut som om jeg blir medlem av Optimax menigheten nå da , motoren er virkelig flott , ga båten fin aks og et nydelig lydbilde etter min mening. :yesnod:

 

Litt vemodig er det uansett og gå ned i størrelse , men jeg får kanskje mer tid på sjøen med en landstedsbåt :smiley:

2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax

Link to post
Share on other sites

Jeg mangler husvognen men har et landsted nært sjøen og med bryggeplass :smiley:

Nye båten tror jeg vil passe perfekt , veldig fornøyd så langt , går som en kule og går stille i sjøen.

Så...du trenger nok ikke grine du heller , kjøp deg en båt du kan bruke ved brygga til husvognen :flag:

 

Tupperware har vunnet en mengde priser for sine geniale og brukervennlige produkter , så ikke vær skeptisk :lol:

Redigert av opas (see edit history)

2008 mod Askeladden 525 Excel m/ 90hk Mercury Optimax

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...