Jump to content

Boltdimensjon for å feste 86 mod Yamaha 50hk


ahamm

Recommended Posts

Noen som hvet hvilken boltdimensjon jeg trenger for å feste nevnte motor?

Befinner meg et stykke fra motoren og glemte sef å måle før jeg dro :headbang:

Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen.

Link to post
Share on other sites

12mm bolt.

Gå innom en Yamahaforhandler så får du garantert orginale fingjengede gratis. De fleste har et solid lager når mange båter kommer ferdigborede med bolter montert og bolter følger med motorene.

21 fot sørlandssnekke med 12 hk Marna.

Skilsø 23 med Lombardini LDW 1003. 28 hk.

Bavaria 27 Sport med Volvo D4-260.

Princess 35 med 2xVolvo 41P.

Link to post
Share on other sites

Utmerket!

Takk for tips :smiley:

Fikk forresten litt bakoversveis sist jeg var hos Yamaha forhandler, skulle ha overgangskabel fra 7 pin på motor til 10 pin på kontrollboks. 3200,- skulle de ha, kjøpte samme originalkabel på ebay for 500 ink frakt... Om ikke gratis blir det forhåpentligvis billig :smiley:

Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen.

Link to post
Share on other sites

4 bolter,4 muttere og 8 skiver, forhandler og jeg ble enig om at 50kr var en grei pris :smiley:

Forresten har de visst ikke lengre overskudd på bolter, motorkassene har vist blitt betydelig lettere etter at båtene blir levert ferdig med merkekonsoller.

Takk igjen for tips :smiley:

Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...