litt peiling Startet 5.Juli.2009 Del på Facebook Startet 5.Juli.2009 Hva indikerer nederste varsellampe ? Er dette indikator for "for varm motorolje" ? Den lyser og piper av og til viss motor stiger opp mot 97 grader. Hva kan evt gjøres ? Rens av oljekjøler Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 5.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 5.Juli.2009 Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Mulig for litte olje ser sånn ut. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
litt peiling Svart 5.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Olje nivået er korrekt. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 5.Juli.2009 Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Ok er det olja som blir for varm,må no kjekke olje kjøleren din da.Du har nok alarm på 95 gr som er normalt på de fleste følerne..Hvis ikke du bruker noe tykk olje da. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Sneila Svart 5.Juli.2009 Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Det er indikator for oljetemperatur. Har samme panel selv. Ser du skriver at det forekommer når motor kommer opp i 97 grader. Det er vel langt over hva som er normal driftstemperatur. Termostaten er vel på 85 grader? Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 5.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Iflg manualen skal denne motor ha temp mellom 92-97 grader Hva bør gjøres, og evt hvordan Fikser jeg dette selv... Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 6.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Ser at du "Sneila" hadde samme problem den 29.05.07 Fant du feilen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.