Thomas Nidelv 24 Startet 5.Juli.2009 Del på Facebook Startet 5.Juli.2009 Hei, Snekka skal selges og vi skal kjøpe ny båt Type Båt : Uttern D55, men den er noen 100 tusen for dyr Er det noen som har gode forslag til gode eldre alternativer ? Ca 17-20 fot Gjerne et oppussingsobjekt, max 40.000 Og hvilke båter bør jeg holde meg langt unna Utenbords eller innenbords-motor ? Kunne mest tenkt meg en uten motor og deretter kjøpt en ny 4-takter påhenger til våren Går det å montere påhenger på de fleste båter som har innenbords idag ? PS, vi er familie på fem og det eneste kravet er at det er mulig for de to minste å kunne sove en lur etter en lang dag på vannet, ikke overnatting Thomas Sitér dette innlegget Link to post
ADNOH Svart 5.Juli.2009 Del på Facebook Svart 5.Juli.2009 Her har du en båt som går godt i sjøen med ny og trygg motor: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17521228 Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.