nordan family 27 Startet 6.Juli.2009 Del på Facebook Startet 6.Juli.2009 Akter satt det bare 15 kg bruceanker. Syntes dette var litt snaut på en båt på 10-11 tonn ferielastet da jeg hadde denne størrelsen på den forrige båten på fire tonn. KJøpte derfor et 20 kg m-anker (bruce-kopi), men når jeg tok at det andre oppdaget jeg at det var et originalt bruce-anker. Det er jo mange som påstår at de holder mye bedre enn kopiene, så jeg ble i tvil om jeg skulle bytte tilbake. Noen synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Fullrigget og ferielastet så ligger vi på samme vekt. 15 kg bruce akter og i baug. Vi har ligget i de fleste vindretninger i forhold til dreggen mot land, og ALDRI.... bank i bordet følt at bruc`n ikke gjør jobben sin. Dette ser litt puslete ut i forhold til båten, men jammen holder det. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.