Jump to content

Kjøleboks med eller uten kompressor?


Bjerknez

Recommended Posts

Jeg sikler litt etter en kjøleboks som kan kobles til 12V uttak samt 220V hjemme.

Jeg har en vanlig kjøleboks som jeg kjøpte via NAF for noen år siden, men denne synes jeg er en stor vits. Den kjøler veldig dårlig.

 

Derfor så sikler jeg litt etter en kjøleboks med kompressor.

 

Jeg antar jo at en kjøleboks med kompressor er desto mer effektiv, men er det slik at man lett kan fryse ting i denne, selv om det er 30 varmegrader på utsiden?

 

Jeg er sef. også klar over at diisse er vesentlig dyrere dog, men jeg vil ha noe som er skikkelig.

 

Hadde også vært fint hvis noen hadde de korrekte målene på den kjøleboksen som sitter i min Askeladden Bowrider, slik at jeg evt. kan bytte ut denne og sette den nye inn i samme rommet.

(joda.. jeg kan bare dra ut i båten å måle, men har ikke bilen her nå og hadde tenkt å bestille på nett så fort som mulig....

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Problemet er at det er litt vanskelig og finne en kjøleboks med kompressor med følgende mål:

 

Bredde: maks 51cm.

Dybde: Maks 28cm.

Høyde: 33cm. (den kan om nødvendig være litt høyere enn dette.

 

Boksen jeg har nå er på 25 liter og rommer 36 bokser. (ifg. reklamelappen på fremsiden)

Den bør ikke være på 25 liter, men helst ikke så mye mindre enn 20 liter.

Redigert av Bjerknez (see edit history)

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Link to post
Share on other sites

Denne er nok litt for bred til å passe inn i rommet for kjøleboksen....

Men ellers så var det noe slikt jeg var ute etter ja.... ikke så gal pris heller egentlig.. i forhold til fler jeg har sett på...

 

Men jeg får kikke litt rundt...

 

Takk for hjelpen så langt :)

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...