Bjerknez Startet 6.Juli.2009 Del på Facebook Startet 6.Juli.2009 Jeg sikler litt etter en kjøleboks som kan kobles til 12V uttak samt 220V hjemme. Jeg har en vanlig kjøleboks som jeg kjøpte via NAF for noen år siden, men denne synes jeg er en stor vits. Den kjøler veldig dårlig. Derfor så sikler jeg litt etter en kjøleboks med kompressor. Jeg antar jo at en kjøleboks med kompressor er desto mer effektiv, men er det slik at man lett kan fryse ting i denne, selv om det er 30 varmegrader på utsiden? Jeg er sef. også klar over at diisse er vesentlig dyrere dog, men jeg vil ha noe som er skikkelig. Hadde også vært fint hvis noen hadde de korrekte målene på den kjøleboksen som sitter i min Askeladden Bowrider, slik at jeg evt. kan bytte ut denne og sette den nye inn i samme rommet. (joda.. jeg kan bare dra ut i båten å måle, men har ikke bilen her nå og hadde tenkt å bestille på nett så fort som mulig.... Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
BMP Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Jeg har en 50l fra Isoterm den holder greit -20 grader om det er +30 ute. Går på 12V-24V DC og 230V AC. Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 6.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 (redigert) Problemet er at det er litt vanskelig og finne en kjøleboks med kompressor med følgende mål: Bredde: maks 51cm. Dybde: Maks 28cm. Høyde: 33cm. (den kan om nødvendig være litt høyere enn dette. Boksen jeg har nå er på 25 liter og rommer 36 bokser. (ifg. reklamelappen på fremsiden) Den bør ikke være på 25 liter, men helst ikke så mye mindre enn 20 liter. Redigert 6.Juli.2009 av Bjerknez (see edit history) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
JRK Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Hei, Kan dette tilbudet fra Seatronic være aktuelt: http://seatronic.no/kjoleskap-kjolebokser-...frys-32l-p-1388 Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Kikka på den jeg også, men den er vel litt større enn maxmålene han oppgir. Sitér dette innlegget Link to post
Bjerknez Svart 6.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Denne er nok litt for bred til å passe inn i rommet for kjøleboksen.... Men ellers så var det noe slikt jeg var ute etter ja.... ikke så gal pris heller egentlig.. i forhold til fler jeg har sett på... Men jeg får kikke litt rundt... Takk for hjelpen så langt :) Sitér dette innlegget BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500 Link to post
Tintin Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Du har for liten båt http://www.nettbaat.no/webshop/storefront....=129&c2=147 Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.