EazyChips Startet 6.Juli.2009 Del på Facebook Startet 6.Juli.2009 Noen som vet hvor jeg kan finne en slik badestige av tau ( kanskje med plast trinn). En slik som ikke er fast montert, men kan tas vekk etter bruk. Sitér dette innlegget Link to post
ksnes Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Vet ikke hvor du får kjøpt slike, men det er ganske enkelt å lage en selv.... Da får du den i den lengden og stilen du vil. Sitér dette innlegget Link to post
evn Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 du kan fåkjøpt en badestige av plast som du bare fester enkelt og greit på båten og kan ta den av uten at du må skru eller slite ... biltema Sitér dette innlegget på jakt etter båt Link to post
NilsPils Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Tillater meg å låne tråden Den badestigen til Biltema fulgte med da jeg kjøpte Tora. Jeg synes den er noe herk og ikke akkurat noen pryd for en gammel tresnekke. Dessuten er sikkerheten vedr. mann over bord sterkt redusert når den ikke henger ute. Nå ønsker jeg med en badestige av rustfritt stål med trinn av tre, som kan festes permanent på siden av snekka og er nedfellbar. Noen forslag? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Sleipner93 Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Hvorfor på siden og ikke i hekken? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Fordi Tora har sleperor Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Sleipner93 Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Okei, hva med litt foran stilken da? Det jeg betegner som "rauå" Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 På ræva, litt foran roret hadde vært perfekt. Men finner ikke noe som passer. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Sleipner93 Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Hva med å få laget en som passer? Du har kanskje en vidergående skole med mekanisk linje i nærheten? Her er det ofte mulig å få lagt til noe billig.. Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Norsk fletteri lager taustiger. Mener de er litt dyre. Norsk fletteri Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Viss, roret er av "litt størrelse". Skru trinn direkte på roret. Så en slik løsning på en seilbåt av tre nå i helgen....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.