beauty of aqua Startet 6.Juli.2009 Del på Facebook Startet 6.Juli.2009 har klart å miste instruksjonsboken til min kad 32 mener og ha hørt at ventilene eller var det dysene som skulle gjøres noe med etter 200 timer?? motoren har gått ca 230,så det er vel på tide at noe gjøres... noen som vet hva dette koster? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Hans-Petter Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 jeg har en kad 43 der skal ventilene justeres etter 200 timer Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 6.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 og hva koster denne herligheten da Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Knallfred Svart 6.Juli.2009 Del på Facebook Svart 6.Juli.2009 Det er jo en flunkende ny motor til ett par hundre tusen! Ta deg råd til en service på merkeverksted! Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Etter å ha fått servert diverse historier om kvaliteten på utført service på merkeverksteder, samt at vi nå er midt i sesongen, ville jeg ha foretrukket å justere ventilene selv. Er det ikke bare å skru av et topplokk og justere enkle vippearmer med kontramutter? Eller er det vanskeligere enn som så? Sitér dette innlegget Link to post
Knallfred Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Det er da ingen problem med å justere ventilene selv! Såfremst man har gjort dette før, og kan dette! Det er bare veldig trist hvis ventilene får for liten klaring og man svir av både ventiler og ventilseter! (Huff.. Nå hørtes jeg bare "bedrevitende" ut) Bare man vet når hver enkelt sylinder er på topp (tenningsøyeblikket) Så går det så fint så Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 9.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 tror ikke jeg tørr og justere disse selv,det blir nokk litt for heftig for meg. må nok få den inn ti fagfolk,lurer bare på hva dette koster? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
motor Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Ta en telefon til et par/tre verksteder så får du da vite hva det koster. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.