Jump to content

Når starter ferien

BEG

Recommended Posts

Når blir båt høy-sesongen i år? Kanskje en liten poll her kan indikere dette.

For å ikke lage for mange spørsmål har jeg splittet lengden av ferien i to, kortere(<) enn to uker, eller lengre (>).

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Ferien starter i morgen og vare ca. 2 mnd. fremover... Jo det er riktig, jeg er heldig og jobber som

lærer ja. Blir mange mindre båtturer gjennom sommeren.

Ja Lærerne har det fint, det er noe annet med oss ...... :crazy:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Ferien begynner i morgen !!!!!!!!!! 4 uker på sjøen hvis været stemmer. Men det skal mye dårlig vær til før vi snur hjemmover igjen. Blir i Søgne og Mandals distriktet første uka. Reiser østover etterhvert. Kanskje Lyngør ?!

God ferie til alle !       :wink:

[glow=red,2,300] GeV[/glow]

Mvh

`MINA`

Hallo.

Starter ferien i dag og skal på vannet i en uke :flag:. Så må jeg på jobb i fire uker :smiley: og starter på ny ferie i uke 31  :lol:og skal tilbringe 3 uker i heira :confused:. Gleder meg som et barn :lol:.

God sommer fra Heira :flag: :flag: :flag:

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

:sailing:Hei Heira !!

Ser du skal ha en uke ferie nå.

Hvor går så turen da ?? :confused:

Orkanen

Hei Orkanen.

Båtforeningen skal avvikle vårt årlige treff på Seilø vest på Hvaler med grilling og leker for våre små håpefulle. Etter dette går turen til sverige,Strømstad i første omgang.

Mvh Heira

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Har du fått engelsk tastatur, Marwin????

Pippi Langstrømpe var så lei seg for at hun aldri fikk ferie slik som andre barn. I motsetning til henne gikk de nemlig på skole og fikk skoleferie, mens Pippi hadde fri hele året. Jeg har i en del år følt noe av det samme som Pippi. Jeg er nemlig i den situasjonen at jeg ikke påtvinges regulert ferie. Enkelte ganger blir det bare å arbeide og sove, mens andre ganger kan jeg bevilge meg en fridag eller flere uten å spørre noen om tillatelse. Men i år får også jeg ferie. Jeg har nemlig fungert som timelærer på teknisk fagskole et helt år i tillegg til min vanlige aktivitet. Og ferie skal jeg ta selv om laptop og mobil må være innen rekkevidde. Så fra neste uke blir det langtidsfare for sild og fisk i Stjørnfjorden.

Ferie i august. 3 uker og kursen går sørover og så vestover, skulle da ende opp i Danmark, hvor 14 dager skal tilbringes i dette deilige land. Biksemad til lunsj med tilbehør.

Åååååååhh hvor jeg vi gleder oss.

Thea skal nemlig være med beste i år også.

Først går turen til Nord-Norge pr. bil med start 26. juni. Hvis sommerværet slår til, kan det bli noen herlige dager på hytta i Tysfjord. Hyttekos med god mat og drikke og flust opp med fisk i flere varianter. Drømmeliv!  :flag:

Foruten hytteoppholdet, kan det også bli en tur utover i Lofoten, før panseret vendes sydover igjen. Etter et par ukers jobbing, fortsetter så ferien i hjemlige trakter på Østlandet. Da blir det gjerne noen dager med Hansviken til ”søta brors” fantastiske områder i Dalslands-vassdraget, foruten at man også må prøve å få ”plaget” makrellen i Oslofjorden litt.

Med ønske om en flott sommerferie til dere alle! :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...