Madgar Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Hei! Eg treng impellersett til mine volvo penta utenbordsmotorar. vp 400, vp 700. Årsmodell på midten av syttitalet. Nokon som veit kven som kan skaffe slikt? Quote Link to post
sjømann _22 Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 flere som har samme problem ja trenger til en 45 eller55 hk fra 77. fikk et tips om kalle engblad i sverige. har ikke tlf nr. skal prøve å finne det selv Quote Link to post
Madgar Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 Hadde vore go knall om nokon kunne skaffe impellera. Eg har 3 grøne forsvars motorar på 45 hk trur eg.+ en "sivil" 70 hk. Quote Link to post
Droll Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Ble disse impellerene laget spesielt av Penta eller har dem brukt impellere ifra andre produsenter ?? Har du noen bilder + muligens noen mål ?? med alle typer på markedet idag burde det være mulig å finne en impeller som er eller kan bli kompatibelt med Penta girhuset ? Arne Kjetil Quote Deler søkes... Link to post
Vitalijus Posted March 30, 2024 Share Posted March 30, 2024 Hello I have Volvo Penta VP400 motor selling cheap If you need let me know. Quote Link to post
Recommended Posts