Madgar Startet 7.Juli.2009 Del på Facebook Startet 7.Juli.2009 Hei! Eg treng impellersett til mine volvo penta utenbordsmotorar. vp 400, vp 700. Årsmodell på midten av syttitalet. Nokon som veit kven som kan skaffe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Muligens brødrene london. Sitér dette innlegget Link to post
sjømann _22 Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 flere som har samme problem ja trenger til en 45 eller55 hk fra 77. fikk et tips om kalle engblad i sverige. har ikke tlf nr. skal prøve å finne det selv Sitér dette innlegget Link to post
Madgar Svart 9.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Hadde vore go knall om nokon kunne skaffe impellera. Eg har 3 grøne forsvars motorar på 45 hk trur eg.+ en "sivil" 70 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Ble disse impellerene laget spesielt av Penta eller har dem brukt impellere ifra andre produsenter ?? Har du noen bilder + muligens noen mål ?? med alle typer på markedet idag burde det være mulig å finne en impeller som er eller kan bli kompatibelt med Penta girhuset ? Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Vitalijus Svart 30.Mars Del på Facebook Svart 30.Mars Hello I have Volvo Penta VP400 motor selling cheap If you need let me know. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.