Vidar Aas Startet 7.Juli.2009 Del på Facebook Startet 7.Juli.2009 Båt blei ikke mye trivsel for min del.. Sliter med at det lekker vann overallt etter bytte av topp. Er noen rør, og noen plastikk bend /stusser som ikke er nye lenger... Hvor går det an å få tak i deler til fornuftig pris? Og ev. om noen har noe brukt som er bra.. Kanskje noe uorginalt? Hva bruker folk å gjøre? Hive inn ny motor er da litt dyrt det også. Håper noen kan hjelpe.. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 (redigert) Såvidt jeg kan finne ut er det minst 3 forhandlere for VP i ditt område. Redigert 7.Juli.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Har du prøvd her? TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Fjord24 Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 http://www.drevia.se/ http://www.marinepartsexpress.com/ Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 7.Juli.2009 Del på Facebook Svart 7.Juli.2009 Har jobbet flere år på Volvo lastebil og anleggsmaskiner,og mange av delene er like med hva VP bruker til en hyggeligere pris. Så det kan være en mulighet,hvis det er dieselmotor da. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
buckley Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Kan også anbefale norpart.no veldig hjelpsomme og bra priser. Sitér dette innlegget Hjemhavn: Krokstadfjorden, Rygge. Nidelv 24 & MD21B teknisk info blogg. Link to post
motor Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Anbefaler på det sterkeste å ikke handle hos Minomar. Dette firmaet er oppstått etter konkursen til Nerdahl Motor. Nerdahl er fremdeles i det nye selskapet og det er fremdeles mange kunder som opplever ekstrem lang leveringstid på bestilte deler. Rykte sier at de ikke har kredit lenger hos VP. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar Aas Svart 8.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Da var ringerunden unnagjort, resultat, kast motoren å kjøp en ny til "bare" 100 tusen............ Finns ikke deler, og d som finns koster allt for mye. Da spørs d ja, om man skal kaste båten å allt... Kan ikke sette inn en motor til 100 tusen i en båt til 50.. Sitér dette innlegget Link to post
helidude73 Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Hei Det var synd.. men det finnes vel brukte motorer i ok stand å få tak i? :) //Ivar Sitér dette innlegget - GH 14 - Nor-Dan 18" - Askeladden 635 WA + Skarpnes 30 Link to post
Fjord24 Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Kan ikke sette inn en motor til 100 tusen i en båt til 50.. Vel det var nesten det jeg gjorde, båt til 56.000,- (med OMC V8 bensin) + brukt VP motor med drev 150.000,- Har ikke oppfattet hvilken VP motor du har og hvilke deler du trenger. Legg det ut så får du letterer hjelp. Søk på www.blocket.se der finner du mye rart av motor og deler. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar Aas Svart 8.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Ja, blir vel løsningen etterhvert.. Det er en Volvo Penta AQ145A Volvo b23, har kosta på ny topp, allt nytt der. Nye lager og ringer, pakninger, ja allt rundt er nytt. Men sliter med lekasjer.. Kunne tenkt meg en kurrant bensin motor, som orker litt, å som holder.. Orker ikke skru meg rundt på fjorden... Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 8.Juli.2009 Del på Facebook Svart 8.Juli.2009 Er en billig omc komplett med drev på markedsplassen her på forumet. Men om du leter litt på finn og blocket så finner du lik den du har for slikk og ingenting. Har du en liten titusenlapp kommer du langt... Men det blir nok værre når du skal fylle bensin Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Finns ikke deler, og d som finns koster allt for mye. Jeg har nesten den samme motoren som deg, har ikke hatt noen store problemer med og skaffe deler til min motor, det som jeg synes er for dyrt hos VP! handler jeg på drevdelar.se og marineparts.com, Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Vidar Aas Svart 9.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Fannt deler på ebay :) 220 dollar, så fikk jeg varmeveksler, oljekjøler, alle rør og alle pakninger... Det anbefales og handle der !!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.