Chiba Startet 9.Juli.2009 Del på Facebook Startet 9.Juli.2009 Hei. Skal kjøre et godt stykke for å se på en Riviera 925 Fly, og vil gjerne slippe med denne ene gangen. Er det noen eiere eller tidligere eiere som kan gi meg noen tips om hva som bør sjekkes spesielt? Da tenker jeg på båt og innredning (levert som byggesett i -97), ikke motor/drivverk. Chiba Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 (redigert) Ser du holder til i Vestfold. Kom gjerne innom og se på min og gjør deg opp noen inntrykk, så har du noe å sammenligne med. Jeg har halvplanerutgaven med fast aksel. Er det aktuelt så send en IM. Redigert 9.Juli.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Det eneste jeg kan komme på er at stoffet til stoler og puter som ble levert rundt år 2000 har lav kvalitet og blir lett slitt - men det er jo noe som er lett å se selv . Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Det eneste jeg kan komme på er at stoffet til stoler og puter som ble levert rundt år 2000 har lav kvalitet og blir lett slitt.... Tekstiler er/ har vært valgfritt ved bestilling av Riviera 925, så det kan forekomme alt fra skinninteriør i diverse varianter til mer standard tekstiler. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Tekstiler koster ikke så mye og trekke om og da får du jo nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 9.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Som det ble nevnt er det jo greit med ting en ser selv. Noe annet er innimellom kriker og kroker som ikke faller seg naturlig (for meg ihvertfall) å undersøke før man blir kjent med båten. Ingen som har hatt eller hørt om vanninntrengning eller slike type ting? Chiba (Har vært heldig å få audiens hos Phoebe i kveld! Vi gleder oss.) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Min erfaring er at det er en båt med gode løsninger og at den er godt skrudd. Ergo er det vanskelig å peke på noe spesielt. Men siden det her er snakk om byggesett ville jeg ha fokusert på finish. Du får jo et godt inntrykk etter å sett Phoebes, men ikke glem at den vel er nesten 10 år yngre. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Jeg tror langt de fleste byggesett er levert skrogferdige til kunden med flybridge, vinduer. m.m. ferdig montert. Dette er derfor av "verftskvalitet" uansett. De fleste har vel også valgt motoren ferdig installert fra Huseklepp pga utvidede garantiordninger på installasjonen i forhold til å mekke dette til selv. Du må derfor spørre selger og få opplysninger om på hvilket byggestadium båten er levert. Huseklepp sitter kanskje på opplysninger om slikt hvis du har bygge- /skrognummer på båten, men der gikk de på ferie sist fredag. Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 18.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2009 Hei. Da blir det Riviera på oss. Takk til Phoebe, og dere andre. Chiba Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 18.Juli.2009 Del på Facebook Svart 18.Juli.2009 Så her mangler det bare mer detaljerte data/opplysninger og bilder Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 23.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 Så her mangler det bare mer detaljerte data/opplysninger og bilder 1997 mod Riviera 925 Fly med KAMD 42. Ikke flust med utstyr, men det nødvendigste. Håper å få henta den i Bergen i uke 32. Har ikke så mange bilder ennå: Kom gjerne med reisetips dere som har gått fra vest til øst før... Hilsen Chiba Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 23.Juli.2009 Del på Facebook Svart 23.Juli.2009 gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
lsj Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Gratulerer med ny båt. Den kommer dere til å bli fornøyd med. Har selv en 2007 model med fast aksel. Har ikke hatt noen problemer med den. Holder nå på med å bygge om alle tre skapene i styrhuset til skuffer. Det blir en utbedring for oss med litt stive knær. Sitér dette innlegget Link to post
cosmo Svart 19.Mars.2014 Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Han har hatt den i over 4 år nå, sjekk datoen.....:) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Mars.2014 Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Han har hatt den i over 4 år nå, sjekk datoen.....:) På tide med en statusoppdatering på Riviera-eiet, nå da ! Fornøyd med båten Chiba ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.