Kaimor Startet 9.Juli.2009 Del på Facebook Startet 9.Juli.2009 Denne må vel være kvalifisert som kandidat til årets grunnstøting: NRK utenriks Sitér dette innlegget Link to post
BjA Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 En ideell plass å ta vårpussen ? Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Tja, dette er jo et produkt av stor forskjell på flo og fjære, ikke så mye grunnstøtingen i seg selv. Men imponerende at båten ble stående og ikke veltet.... Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Det var det jeg viste, "Den flyvende Hollender" er ikke bare ett sagn.. Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Jonette Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Jeg leste om samme sak i http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3160008.ece Ifølge denne artikkelen kan forskjell mellom flo og fjære være opptil 12m i det området båten hadde ankret opp (Bretagne) Sitér dette innlegget /MS Link to post
Arnt-W Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Jaja....de gutta hadde jo all grunn til å være småflaue over denne prestasjonen, ikke bare for elendig navigering, men sjekk gutta som setter ut på regatta med fenderne ute!!! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Tenkte først det samme, men så kom jeg på at fendrene var kanskje et forsøk til å minske skadene dersom båten allikevel skulle velte over til BB. Sitér dette innlegget Link to post
ABokn Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 De slengte nok ut fendrene da de ble 'reddet' av den franske båten Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Ifølge denne artikkelen kan forskjell mellom flo og fjære være opptil 12m i det området båten hadde ankret opp (Bretagne) Artikkelen i Aftenposten er er feil. De hadde ikke ankret opp, de seilte regatta, og gikk litt for nærme varden. På NRK.no og i Denne engelske artikkelen er skipperen intervjuet og forteller hva som skjedde. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Hansi Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Uansett årsaksforhold, et stilig bilde var det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.