talvik Startet 9.Juli.2009 Del på Facebook Startet 9.Juli.2009 Hei Jeg har et VP280 , single propell, drev på min båt, men underhuset er sprukket, så jeg er på utkikk etter et brukt underhus. Er det kun underhus fra VP280 som passer ? Eller kan jeg lete etter underhus til VP290 eventuellt VP270 itillegg? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 VP 290 undervannshus passer perfekt på et 280 hus. Men du må ha en liten aksel-forlenger (akseltappen opp fra 280 undervannshuset er lengre enn akseltappen opp fra et 290 undervannshus). Denne overgangen får du hos en VP forhandler, og sist jeg gjorde dette, så kostet denne rundt 300-400,-. Ikke noe ekstra arbeid og helt OK jobb å bytte. 5 skruer, en o-ring som må byttes mellom overgangen, tetningsmiddel, og akselforlenger. Thats it. Sitér dette innlegget Link to post
talvik Svart 9.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Kan jeg også velge om jeg vil bruke et single prop eller duo prop underhus ? Sitér dette innlegget Link to post
sigurdh Svart 9.Juli.2009 Del på Facebook Svart 9.Juli.2009 Du kan bruke både DP og SP undervanns hus på drevet ditt Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Ja, du kan fint sette et 290 DP undervannshus på et 280 drev. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.