Jump to content

Colin Archer dagene i Larvik


Kaisa2

Recommended Posts

Helgen 25-27 Juni arrangeres Colin Archer dagene i Larvik. Mange fine Skøyter og ikke minst... Endevour; skipet fra Master and Commander samt Hornblower filmene har meldt sin ankomst. Sammen med en rekke store (skal visst ligge i Stavern) og mindre seilskuter. Gleder meg som et barn til å se hvordan skikkelige sjøfolk hadde det. Samt til grillet hestebiff på Tollerodden. Plastbåter er visst også velkommne til Larvik den helgen så møt opp os se skikkelige båter!!!!

Link to post
Share on other sites

Helgen 25-27 Juni arrangeres Colin Archer dagene i Larvik. Mange fine Skøyter og ikke minst... Endevour; skipet fra Master and Commander samt Hornblower filmene har meldt sin ankomst. Sammen med en rekke store (skal visst ligge i Stavern) og mindre seilskuter. Gleder meg som et barn til å se hvordan skikkelige sjøfolk hadde det. Samt til grillet hestebiff på Tollerodden. Plastbåter er visst også velkommne til Larvik den helgen så møt opp os se skikkelige båter!!!!

 

HULDA ER DER!!! Som tilskuer vel og merke...

Link to post
Share on other sites

Helgen 25-27 Juni arrangeres Colin Archer dagene i Larvik. Mange fine Skøyter og ikke minst... Endevour; skipet fra Master and Commander samt Hornblower filmene har meldt sin ankomst. Sammen med en rekke store (skal visst ligge i Stavern) og mindre seilskuter. Gleder meg som et barn til å se hvordan skikkelige sjøfolk hadde det. Samt til grillet hestebiff på Tollerodden. Plastbåter er visst også velkommne til Larvik den helgen så møt opp os se skikkelige båter!!!!

 

HULDA ER DER!!! Som tilskuer vel og merke... Er jernbåter også velkomne??

Link to post
Share on other sites

HULDA ER DER!!! Som tilskuer vel og merke... Er jernbåter også velkomne??

Er HULDA virkelig JERNbåt   -   da må den vel være minst 100 år gammel  :cool:

 

Ja, ja, jeg vet, jeg var bare i det ertelystne hjørnet for øyeblikket  :sad:

 

Ha en fin helg, ombord i både stål, jern, tre og plastikk.

 

mvh

Poseidon

(Klinket stål)

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...