Jump to content

Finnes vaffel jern for gass


Birchwood 320

Recommended Posts

Og hvor finner eg slikt. Har og lekt med tanken med hvorfor det ikke finnes kaffetrekter en kan sette på gass komfyren i båten og koke kaffe. Blir likt som med strøm traktere men da til gass.

Er litt redd for koke kaffe metoden med å helle over i en kanne da samboer fekk alt over bena siden en båt laget litt for store bølger i havna.

Bare lurer litt en stille natt..

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Denne tråden i fjor resulterte i at de to vaffeljernene Helge Myhre på kaien i Stavanger hadde hatt liggene i ett år forsvant samme dagen, jeg kjøpte den andre etter tips fra spithz1, når han selv ringte butikken etter å ha skrevet innlegget var det for sent så her skal man ikke tenke to ganger når sultne bergensere ligger i vågen! :lol:
Link to post
Share on other sites

Og hvor finner eg slikt.

Butikken Alltidberedt solgte slike (med lange skaft) under landsleiren i Åndalsnes denne uka. du skal se de har dem på web-butikken sin også (lete, lete - nei, jeg fant dem ikke nå). Eller du kan spørre der.

Det er de samme som er nevnt i artikkelen av o.b.lix over, forresten.

Redigert av 'Salt' - JanP (see edit history)

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Har og lekt med tanken med hvorfor det ikke finnes kaffetrekter en kan sette på gass komfyren i båten og koke kaffe. Blir likt som med strøm traktere men da til gass.

 

Det finnes, se f.eks. perkulatorkanner her http://www.coffee-percolators.com/stovetop-c-34_17.html. Espressokanne eller ganske vanlig kokekaffe på kaffe-lars funker jo også utmerket.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...