Jump to content

Vibrasjonsstøy, kansje demperplate


hjjensen

Recommended Posts

Har lest litt på forumet og kommet frem til at jeg sansynligvis har vibrasjonssstøy fra demperplata. Har en VP AQ250 med et 280 drev. Ut fra det jeg leser her er det ikke kritisk å skifte denne. Lyden er der kun i et gitt turtallsområde. Har ikke fått sjekket om den forsvinner når jeg setter båten i gir. Hva tror dere, er det greit å kjøre ut sesongen og eventuelt skifte før jeg setter ut neste år. Noen som har gjort dette før på denne motoren. Er det mye jobb...

 

Takker for svar.

Link to post
Share on other sites

....Har en VP AQ250 med et 280 drev.

 

Du må forandre tittellinjen din, ellers blir denne tråden stengt av moderator. Du har for dårlig informasjon i tittelen din. Du har jo skrevet VP AQ250 med 280-drev her inn. Hvorfor kan du ikke skrive det i tittellinjen også? Da vet flere lesere HVA det dreier seg om og HVILKEN motor det gjelder. Det er jo litt viktig at du får riktig hjelp / gode råd - ikke sant?

 

F. eks.: "Vibrasjonsstøy i VP AQ250 med 280-drev. Demperplate?" - da vet alle hva det dreier seg om.

 

 

Fort deg!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...