franken Startet 10.Juli.2009 Del på Facebook Startet 10.Juli.2009 Hei eg har fått litt problem med mitt 290DP Drev Det går 1-2 sekund før det kobbler inn av og til,er nok konen.Er det noe fare for att det kan gleppe når det først er kobblet inn? Er litt kvien på å begynne å skru på det selv,har ein som kan se på det senere i sommer,men kunne tengt meg bruke båten litt frammover.Så er det noen som vet sikkert om det er mulig,eller kan det føre til havari Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig spørsmål angåede kon på290dp drev 1989 mod . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Se også ny meningsmåling om moderasjon av titler. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Ikke hørt om havari, og du kan antagelig kjøre ut sommeren med gearet slik det er. Kan ikke huske å ha hørt om tilfeller der den har blitt helt ute av stand til å feste seg. Er manøvrering i trange havner etc. som kan by på utfordringer. Sitér dette innlegget Link to post
franken Svart 12.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Takk for hjelpen føler meg litt tryggere nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.