Jump to content

Montere dynastart på sabb G


sarp32

Recommended Posts

Tar den virkelig så mye som 2hk?? Det er vel isåfall snakk om ladingen ifra dynastarteren som tar noe og det er vel ikke mange amper en slik dynastarter greier å produsere. Mon tro om jeg leste 10-12a for litt siden. Da lurer jeg virkelig på hvor mangen hk min 65a dynamo tar av hk?

 

Uansett, å montere dynastarter på en Sabb er noe jeg skal til med selv forhåpentligvis, jeg har fått tak i en gammel en men kommer bare å bruke den til startmotor da jeg har ekstern dynamo montert. Altså ingen lading fra dynastarteren.. På min motor hvor det er startkrans har jeg planlagt å montere den i feste for startmotoren. Du som har motor fra 1956 da har vel hverken feste for starteren eller startkrans så her må det finnes på noe annet. Om du ikke har dynamo montert allerede kan du lage til et feste som passer i bolten for det vanlige dynamofestet?

 

Lykke til :smiley:

Redigert av Sleipner93 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...