Valianto Startet 11.Juli.2009 Del på Facebook Startet 11.Juli.2009 Vurderer å skaffe meg en sånn en. Hvorfor? Joda båten min er fin den, men savner en båt med mere sitteplass , kanskje en vindskjerm, og havnekalesje siden båten er ute for det meste fra April-September. Men har noen info, erfaringer eller link til annonser om båten? Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Valianto Svart 12.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Ingen ?... Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Noflow Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 hvis du skal ha flere sitteplasser er vel dette feil båt? :P men har hørt at de skal hoppe mye på flatt vann. ellers vet jeg lite Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 17.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2009 Ingen med noe? Møtte en fyr utpå her for noen uker siden med en Porch 3900 m Yahama 9.9 firetakt, fikk lov å ta en titt i båten , og ble helt betatt Så skulle han prøve og race mot en kompis i meg i en River 290, og han kjørte rett og slett fra han .. Porchen veier sikkert dobbelt så mye som River'n , så jeg ble litt overraska. Jeg møtte på han samme kvelden igjen litt vind men ikke for mye, og den båten gikk så fint. Skar se fint gjennom det som var av bølger.. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Chipsrederx85 Svart 4.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2009 Hopper IKKE idet hele tatt på stille vann!! Da er det feil trim-instilling i hvert fall. Har selv Spider 390 som er helt lik porch 3900 bortsett fra overbygget. Den er helt rolig og takler alle slags bølger bedre enn de fleste andre speedbåter i 13-14 fot størrelsen. Jeg har nå kjøpt 50 hk, gleder meg til sommeren kommer. Bare å annbefale! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.