Nordwest`n Startet 12.Juli.2009 Del på Facebook Startet 12.Juli.2009 (redigert) Har kjøpt en Nord west 900, toppen er litt stygg etter poleringer, mest sansynlig med feile poleringsmiddler, brunfargen er veldig skjoldet og hvit. Tror fargen er lagt i plasten, dvs ikke lakkert i ettertid, Er det noen som har ideer om hvordan å få fargen tilbake og da gjerne med noe glans? Redigert 12.Juli.2009 av alfa770 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 (redigert) Polytrol er et stoff jeg har hatt god erfaring med når det gjelder å friske opp matte flater. Gjør et søk her på forumet (eller på Youtube) så finner du mer info. Redigert 12.Juli.2009 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Nordwest`n Svart 12.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Takk for tipset, både tittel og poleringsmiddel. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 (redigert) Jeg syns den store fordelen med Polytrol er at det ikke er et poleringsmiddel. Det oppfører seg mer som lakk, noe som gjør det utrolig lett å påføre. I motsetning til rubbing og polering som tar mye tid og krefter, kan Polytrol påføres med en lofri fille, og thats it! Faren er at den gulner litt over tid, noe som gjør at jeg ikke bruker den på lyse underlag, som f.eks hvit gelcoat. Redigert 12.Juli.2009 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Blue_Dragon Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 TCNano kan også være et tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.